Tipy na vánoční dárky podle Ženy.cz

Reklamy na zaručeně nejbáječnější vánoční dárky nás bombardují ze všech stran. Finální útok očekávám na Štědrý den dopoledne. Do té doby se budu bát otevřít jakýkoliv web, co na mě zas odkud vyskočí pod heslem „Co ještě ještě pod stromeček?“ 

Nejvíc ze všech těchhle reklamních akcí mě baví ty strašně nenápadné články na serveru Žena.cz. Informace o tom, že jde o komerční sdělení a nikoliv o redakční článek, je pomalu stejně čitelná a nápadná, jako jsou čitelné třeba výše poplatků za minutu telefonování věštkyním. Aspoň já tedy sousloví „komerční sdělení“ napsané téměř neviditelnou barvou písma (pod fotkou redaktorky, jestli je to ona), vidím, až když se kouknu fakt pořádně. 

Komerční sdělení nám sděluje, že redaktorky webu řeší každý den dárečky a vybraly ty úplně nej tipy na ty nej dárky. Hmmmm. 

V tipech jsou dvoje hodinky, dvě knihy, které bych nekoupila ani za nic, fritéza, tyčový mixér, balíček nijak zvlášť kvalitní a zajímavé kosmetiky a podobné skvělé nápady. 

Jediné, co mě utěšuje, je to, že můj partner podobné články nečte. A že už dávno pochopil, že nový vysavač, mikrovlnka, mixér nebo papiňák NENÍ vánoční dárek pro ženy, ale nezbytné vybavení domácnosti. A že pokud někdy v životě najdu něco podobného pod vánočním stromkem, bude on nadosmrti ode mně dostávat žárovky a sáčky do vysavače.  

Pokud máte doma muže, který má pocit, že nic ženu nepotěší víc, než aku-vrtačka nebo rychlovarná konvice (protože ta stará se týden před Vánoci rozbila), vykašlete se na nenápadné naznačování ve stylu: „Hanka dostala od Petra loni úžasnej parfém“. Chlapovi nedojde, že mu říkáte, že chcete taky parfém. Chlap si myslí, že mu říkáte, že Petr je větší borec, než on.  Prostě mu rovnou oznamte: Chci to a to. Mají to v tomhle obchodě a poznáš to podle růžové krabičky / zelených knoflíčků / květiny na přední straně. A pokud možno mu to dejte písemně.