Win Win Love: Trendy, ale zároveň udržitelné nákupy

Módní značku, která nabízí ručně přešívané second-hand kousky, založila studentka mediálních studií na Fakultě sociálních věd Barbora Vilišová. Většina oděvů je v tlumených tónech bílé, černé, šedé a denimu.

Proč zrovna WIN WIN Love? Je to proto, že když si u vás něco koupím, šetřím životní prostředí a pořídím si super věc, do které se zamiluju?

Přesně tak, to jsi řekla hezky.

31674057_10215422808353658_2433669091437838336_n-630x945-4420908

Jak nápad na značku vznikl?

Při studiích na vysoké škole, kde jsme si začala přivydělávat prodejem svého obnošeného oblečení, které jsem později nahradila právě za kousky z druhé ruky a ukázalo se, že to byla trefa do černého.

31509535_10215422808633665_8915341513576153088_n-630x783-6595368

Jak fungujete v praxi?

Objednáváme palety ze střední Evropy, které následně třídíme do dvou kategorií.

Kategorii věcí, které půjdou na WIN WIN Love a pak kategorii, která se nám do konceptu úplně nehodí, ale i přesto jsou to krásné věci a ty dáváme do našeho dalšího projektu Second Hand 1981, který jsme vytvořili proto, abysme se mohli posunout dál a čas, který jsme dříve věnovali do hledání kousků dnes můžeme věnovat do vývoje značky a vymýšlení nových věcí.

A kdo stojí za projektem? Hlavní složku tvořím já a můj společník David Homola.

31512666_10215422809233680_8904414296436375552_n-630x945-7425836

Co je na celém projektu největší výzva?

Neustálé objevování nových zdrojů oblečení. V současné době pracujeme na první kolekci šatů, kterou si budeme šít od základu sami a sháníme ty správné materiály. V ideálním případě si představuju nějaký deadstock z textilky.

Podle čeho vybíráte věci, vymýšlíte názvy a fotíte kampaně?

Na výběr věcí dohlížím já a už to je tak nějak automaticky, soustředím se na kvalitu materiálu, střihy a barvy. Co se týká pojmenovávání, tak tam se to odráží podle hudby, která nám zrovna hraje, takže si vždycky podle nálady pustím ten správný playlist.

Moc kampaní jsme teď nefotili, protože se soustředíme na zautomatizování výběru oblečení a tvorby nové kolekce, ale samozřejmě to v hlavě mám a už brzy na tom začneme pracovat.

31517799_10215422808473661_8575650256622977024_n-630x945-7267648

Kdo si vás kupuje?

Nejvíc jsou to ženy ve věku 23 – 30 let, které jedou na podobné vlně životního stylu, rády se oblékají a líbí se jim krásné věci.

31514070_10215422808993674_5377970409519972352_n-630x945-9301859

Co plánujete do budoucna?

Brzy to bude pop-up v novém prostoru a kolekce šatů, o které jsem už mluvila.

31478697_10215422808113652_6563098482310119424_n-630x945-4855219

Co z trendů z dob minulých bys nechtěla už nosit nebo na někom vidět?

„Králíčí” koule na kabelkách a čepicích.