Koupím značkové oblečení. Ať to stojí, co to stojí!

Tommy Hilfiger, Armani Exchange, Lacoste… Tyhle značky (a řada dalších) jsou u nás trochu nepochopitelně symbolem luxusní a nedostupné módy. Ve skutečnosti je to ale tak, že tyhle značky jsou u nás jen nehorázně předražené. Ostatně, proč by prodejci nabízeli tyhle kousky za cenu odpovídající té, která je obvyklá v zahraničí, když jí můžou několikanásobně zvednout?

A když to český zákazník i tak koupí… Pak si například eshop Californie.cz může dovolit chtít za padesátidolarové triko několik tisíc korun. Californie.cz, tunika Armani Exchange Slouch Pocket Tunic. Původní cena 3 990 korun, cena po slevě 2 690 korun.

Eshop dovazimezusa.cz nabízí na svém poněkud nepřehledném webu stejný kousek za 1 549 korun. A eshop stillthelovely.com má tutéž tuniku – jen v jiné barvě, za 48 dolarů. Při aktuálním kurzu je to v přepočtu 864 korun.

Abych tady neřešila jen dámskou módu, tady je jeden příklad i pro pány. Californie.cz, Lacoste polo triko, původní cena 5 590 korun, po slevě 3 890 korun. Zahraniční shop.lacoste.com a stejné polo triko. Tentokrát zlevněné z 88 dolarů (1 584 korun) na 52 dolarů ( 936 korun) 

A do třetice všeho předraženého. Californie.cz, dámská bunda Tommy Hilfiger. Původní cena 16 660 korun, cena po slevě 11 190 korun. A prodejce usa.tommy.com nabízí stejný kousek za 348 dolarů (6 264 korun)

A podobné je to i s dalšími kousky. Chápu, že český prodejce musí z něčeho žít, musí zaplatit dopravu zboží do ČR, clo a podobně. Ale není ten český prodejce trochu moc nenažraný?

Kdo touží po značkovém oblečení, ovšem je na něj moc drahé, může se poohlédnout po fake značkovém oblečení. Některé kousky jsou tak dobré, že jsou jen těžko rozpoznatelné od těch „pravých“.

© 2024 Vmagazin.cz | Nakódoval Leoš Lang