Zkušenosti s nakupováním v e-shopu Zoot

Ráda bych se s vámi podělila o své zkušenosti s nakupováním v e-shopu Zoot.cz. Pokud jste také takový e-shoppingholik jako já nebo naopak nemáte s nákupem na e-shopech žádné či máte pramalé zkušenosti, pak se vám třeba mé zkušenosti a rady mohou hodit.

Protože mám s nakupováním po internetu bohaté zkušenosti, už vím, co mě dokáže vyloženě rozhodit. V mnoha e-shopech jsem se setkala s tím, že jsem na objednané zboží čekala docela dlouho, než mě prodávající kontaktoval, že zboží již není k dispozici (proč je tedy u položky obsaženo slovo skladem, tomu ani za mák nerozumím), nebo že mi bylo zasláno oblečení, které se ani v nejmenším nepodobalo tomu na obrázku (občas mám pocit, že pod zboží v katalozích v některých e-shopech strkají ilustrativní obrázky), o jiném číslování velikosti, které by mělo být přece jednotné, ani nemluvím. Nejhorší, co mě však může rozčílit, je, že když zboží zaplatím kartou či bankovním převodem, prodávající se poté už ani nesnaží dodání zboží nějak urychlit a já na zboží čekám třeba týden, dva. Mám vyzkoušeno, že pokud na zboží spěchám, nechám si ho poslat na dobírku, protože zboží přijde opravdu rychle (jenže nevýhodou je, že musím zaplatit poplatek za dobírečné).