Trička s hloupými nápisy

Je tu pondělí a s ním opět další módní hate. Nepranýřujeme lidi, ale věci. Tím si pořád zachováváme dobrou karmu. Tentokrát si bereme na paškál trička, která vnáší do životů nás všech zmatek. Analyzujete jejich poselství, ale nedokážete ho rozluštit. Obličej se zkroutí do bolestivé grimasy. Qué? Nerozumím. Pokud jste na tom podobně, nebo naopak chcete slovy na své hrudi provokovat, věnujte svou pozornost sem.

Sexuální nápisy: Kdo je takoví kanec, borec, womenizer či, jak říká ikona náctiletých Češek Shopaholic Nicol, „rajda“, proč to chce říkat svým tričkem? V případě, že se jedná o humor, kdo se má smát? Okolí?

Sarkastická rčení, co si nikdo nestihne číst: V našich luzích a hájích jim ani většina nebude rozumět. Anglicky umí jen teenage sourozenci díky Snapchatu.

Provokativní slogany, co se dají odpustit jen dítěti či velmi zralým seniorům: Urážky nikdy nebyly trendy.

Nevhodně zvolené osobní PR: Nic nevyznívá tak naprázdno, jako silácké řeči. Ať už jste královna, princezna nebo bitch, dokažte to.

Na hranici skvělosti a trapnosti, což je mimochodem opravdové mistrovství, balancují nápisy z kolekce Zoot Originál. Většina triček má české nápisy a pracuje s místním koloritem. Některé slogany budou připadat humorné jen lidem s vysokou hladinou hormonů i kožního mazu, ale proč ne.

Pořád lepší než neonové placky, co se nosily na baťozích v 90. letech. Kdo je jejich pamětníkem, určitě na ně s jistou nostalgií vzpomíná.