Sleva, která není slevou!

Vadí mi, když ze mně kdokoliv dělá pitomce. A vadí mi, když si někdo založí kšeft na tom, že se smíte stát členem jakéhosi exkluzivního klubu, který vám bude nabízet exkluzivní výrobky se slevami, když jen bohapustě kecá. Připadá mi minimálně nefér tvrdit, že na něco dávám slevu, když ji vlastně vůbec nenabízím. 

Exkluzivní nákupní klub BigBrands podezírám už delší dobu, že kecá. A nejspíš se nepletu. 

BigBrands.cz spustil kampaň Lancome a Clinique s údajnými slevami až 50 procent. Ve skutečnosti ale výrobky prodává za naprosto běžnou cenu. Fígl je v tom, že původní cena se prostě pořádně nadnese, škrtne a nová cena se radikálně sníží, pak máme pocit, že nakupujeme supervýhodně.

Jenže ono to až tak výhodné není. Je potřeba ještě připočíst Big poštovné – 120 korun za doručení kurýrní službou, nebo 150 korun zasláním poštou, což je asi o třetinu víc, než si účtují jiné eshopy.

A nakonec pár příkladů, jak to s cenami v této kampani je Příklad první: Hydratační krém Lancome Hydra Zen, původní cena 1599 korun, nová cena 1149 korun České eshopy prodávají stejný krém za 1100 až 1280 korun.

Příklad druhý: sérum na oči Clinique, původní cena 790 korun, nová cena 675 korun
A stejné sérum jinde za cenu 657 až 729 korun

A poslední příklad: Clinique, make-up Even Better. Původní cena 750 korun, nová cena 569 korun

A kolik stojí běžně? 592 až 649 korun.

© 2024 Vmagazin.cz | Nakódoval Leoš Lang