Sklenice pro burany

Srdce každého sommeliéra se hrůzou zastaví. Gentlemani a distingované dámy s děsem odvrátí oči. Typický český pivní buran ale jásá. „Konečně něco pro mě, když už mě Božka donutí na rodinné oslavě pít místo lahváčů víno. Zavřu oči, ucpu si nos, a budu intenzivně myslet na to, že mám v ruce gambáče!“

Tahle podivně zkřížená mrcha je údajně „Sklenice na pivo a víno v jednom“ a některé eshopy za ní chtějí víc než pět stovek. 

Člověk, který měl napsat propagační text k tomuhle nesmyslu, si musel dát víc než pár sklenic piva nebo vína, než vymyslel tohle: „Máte rádi klidné popíjení vínka, ale stejně tak rádi si dopřejete dobře vychlazené pivko? Díky naší Sklenici na pivo a víno v jednom si můžete bez výčitek dopřávat obojí téměř současně.“ 

Modelka, kterou nejspíš sebrali někde na Oktoberfestu, to s touhle úžasnou sklenicí naplněnou pivem už jen posouvá do absurdna. 

Tohle není originální sklenice na víno. Tohle není zajímavý designový kousek. Tohle je sklenice pro burany.

Ve stejné kategorii ještě zůstaneme. 

„U této sklenice si na první pohled nebudete jisti, zda je to sklenice nebo lahváč.“ Přemýšlím, kolik promile alkoholu by mi muselo kolovat v krvi, abych si spletla tuhle sklenici s lahváčem, který někdo postavil dnem vzhůru. Asi hodně. Mimochodem, tahle krása stojí 554 korun. Za jeden kus. Ale zas z toho budete pít pivo podle popisu prý originálně.

Na následujícím obrázku není hnusná sklenice na pivo ve tvaru holínky, ale „oblíbený gadget pivo whistle.“ Ideální údajně jako dárek pro kamaráda, kterému jako by říkáte: „Kopni to do sebe, kámo.“ Objem osm deci, cena něco přes dvě stovky. Pít šampaňské ze střevíčku milované dámy vypadá aspoň ve filmech romanticky. Pít pivo ze skleněné gumovky vypadá tak nanejvýš podivně.

Přitvrdíme. Dokonalé spojení chlastu a nahaté ženské Takhle prodejce popisuje tuhle divnou skleničku na panáky. Je to nevkusné, je to hloupé, není na tom vůbec nic vtipného, ale zas za to chtějí jen sedmdesát korun a nehraje si to trendy dyzajn. Pro partu pubertálních kluků na první tajnou pařbu, když se urvou rodičům na víkend ze řetězu, je to dobré.

Existují ale i daleko nevkusnější sklenice na cokoli. Nebojte, teď to nebude o těch strašně vtipných půllitrech s malůvkami a trapnostmi s Pivrncem. Jsou i horší kousky. 

Profláklý nesmysl že „Pivo dělá hezká těla“ dotáhl výrobce následující odpornosti opravdu až na samou hranici nemožného. Tohle se nemůže líbit snad ani notorickému alkoholikovi, který do sebe denně nalije deset litrů piva.

A když už jsem u těch pivních sloganů, nemůžu vynechat ani tenhle: Pivo mění tvé svaly na ocel. Když se tohleto vyrábí, tak to přeci musí nejspíš i někdo kupovat, ne? Tak nějak jsem ráda, že ve svém okolí nemám nikoho, kdo by něco podobného měl. 

Provolávám třikrát sláva obyčejným nevtipným nádobám na nápoje!

© 2024 Vmagazin.cz | Nakódoval Leoš Lang