Módní kampaň Louis Vuitton jaro/léto

picture-29-1369836218-8306102

Luxusní francouzská značka Louis Vuitton je považována za světového módního giganta v oblasti výroby a distribuce kožených tašek, kabelek, obuvi a doplňků.

Velký podíl na tomto úspěchu má kreativní ředitel značky a módní návrhář Marc Jacobs, který svou poslední módní přehlídkou pro značku Louis Vuitton dosáhl nezapomenutelné podívané. Marc Jacobs opouští společnost LV a chce se věnovat vlastní značce. Svou poslední kampaní LV pro jaro/léto 2014 si přál důstojně rozloučit se společností, v níž strávil 16 let.

Módní kampaň pro sezonu jaro/léto 2014 se nese ve znamení vyzývavých a rebelských outfitů a netradičně vyhlížejících doplňků. Tatam je ženská křehkost a něžný půvab, ke slovu se hlásí bojovný a provokativní look umocněný doplňky, které působí doslova agresivně.

Jak jinak si vysvětlit vzezření modelek na přehlídkovém mole pro sezonu jaro/léto 2014, které jsou obuté do kotníkových gumovo-kožených bot s přezkami, oblečené do džínů vyhrnutých těsně nad kotníky a na sakách či topech na ramenou mají ozdobené výložky, takže připomínají velitele vojsk. Aby toho nebylo málo, z kapes kalhot jim visí třásňové řetízky a pásky.

Ale na druhou stranu, Marc Jacobs dokáže ženskou stránku vyzdvihnout a podtrhnout tím sex-appeal žen. Na oblečení a obuvi i doplňcích se vyjímají ženské detaily a prvky, jako například vyšité a našité květiny, sáčka zdobí třásně a blyštivé kamínky, boty zkrášlují flitrové korálky. Navíc většina modelů má v některé části začleněnou síťovinu, která odkrývá určitou část ženského těla a působí sexy.