Módní kampaň Louis Vuitton jaro/léto

Luxusní francouzská značka Louis Vuitton je považována za světového módního giganta v oblasti výroby a distribuce kožených tašek, kabelek, obuvi a doplňků.

Velký podíl na tomto úspěchu měl kreativní ředitel značky a módní návrhář Marc Jacobs, který svými módními přehlídkami pro značku Louis Vuitton vytvářel nezapomenutelné podívané.

Marc Jacobs opoustil společnost LV a věnuje se vlastní značce. Svou poslední kampaní LV si dopřál důstojné rozloučení se společností, v níž strávil 16 let.

Rebelská kampaň

Módní kampaň se nesla ve znamení vyzývavých a rebelských outfitů a netradičně vyhlížejících doplňků. Tatam byla ženská křehkost a něžný půvab, ke slovu se přihlásil bojovný a provokativní look umocněný doplňky, které působily doslova agresivně.

Jak jinak si vysvětlit vzezření modelek na přehlídkovém mole. Obuly se do kotníkových gumovo-kožených bot s přezkami, oblékly džíny vyhrnuté těsně nad kotníky a na sakách či topech na ramenou připnuly ozdobené výložky. Připomínaly velitele vojsk. Aby toho nebylo málo, z kapes kalhot jim visí třásňové řetízky a pásky.

Ale na druhou stranu, Marc Jacobs dokázal ženskou stránku vyzdvihnout a podtrhnout tím sex-appeal žen. Na oblečení a obuvi i doplňcích se vyjímaly ženské detaily a prvky, jako například vyšité a našité květiny, sáčka zdobily třásně a blyštivé kamínky, boty zkrášlovaly flitrové korálky. Navíc většina modelů měla v některé části začleněnou síťovinu, která odkrývala určitou část ženského těla a působila sexy.