Koupím značkové oblečení. Ať to stojí, co to stojí!

Tommy Hilfiger, Armani Exchange, Lacoste… Tyhle značky (a řada dalších) jsou u nás trochu nepochopitelně symbolem luxusní a nedostupné módy.  Ve skutečnosti je to ale tak, že tyhle značky jsou u nás jen nehorázně předražené. Ostatně, proč by prodejci nabízeli tyhle kousky za cenu odpovídající té, která je obvyklá v zahraničí, když jí můžou několikanásobně zvednout? A když to český zákazník i tak koupí… Pak si například eshop Californie.cz může dovolit chtít za padesátidolarové triko několik tisíc korun.

Californie.cz, tunika Armani Exchange Slouch  Pocket Tunic. Původní cena 3 990 korun, cena po slevě 2 690 korun.  

Eshop dovazimezusa.cz nabízí na svém poněkud nepřehledném webu stejný kousek za 1 549 korun.  

A eshop stillthelovely.com  má tutéž tuniku – jen v jiné barvě, za 48 dolarů. Při aktuálním kurzu je to v přepočtu 864 korun.  

Abch tady neřešila jen dámskou módu, tady je jeden příklad i pro pány. Má to krokodýlka, bude to hogofoho hajprkůl.   

 

Californie.cz, Lacoste polo triko, původní cena 5 590 korun, po slevě 3 890 korun.  

 

Zahraniční shop.lacoste.com a stejné polo triko. Tentokrát zlevněné z  88 dolarů (1 584 korun) na 52 dolarů ( 936 korun) 

A do třetice všeho předraženého. 

 Californie.cz, dámská bunda Tommy Hilfiger. Původní cena 16 660 korun, cena po slevě 11 190 korun. 

A prodejce usa.tommy.com nabízí stejný kousek za 348 dolarů (6 264 korun)

A podobné je to i s dalšími kousky. Chápu, že český prodejce musí z něčeho žít, musí zaplatit dopravu zboží do ČR, clo a podobně. Ale není ten český prodejce trochu moc nenažraný?