Koho sleduje na Instagramu: Daniel Klíma

Daniel Klíma pracuje v Queens, kde má na starosti sociální sítě a business development. Když nevytváří tabulky v Excelu, píše o fashion byznysu na blogu lab24.cz a pomáhá prorazit menším módním značkám.

Jeho instagramový algoritmus je ovlivněný prací v Queensu, která znamená sledovat tenisky, trendy a to, kde se zrovna teď nachází hype.

A k tomu se tam občas objeví několik jeho guilty pleasures. Discover feed tak má plný toho, co generace Y miluje: štěňátka, tenisky, zábavná fotbalová videa a prsaté modelky v Air Jordan 1.

Ze všech zvířecích účtů si nejvíc oblíbil shibu Dachi v teniskách. Má vlastní merch, Instagram Stories propracovanější než 99 % lokální blogerské scény a tenisky, o kterých David dodnes jenom sní. Takže až jednou poletí do Toronta, bude chtít fotku s Dachi.

Co o svém Instagramu říká sám Daniel?

V roce 2018 ovlivnila fotbalová estetika snad každou streetwear kolekci. Dresy, kopačky, jackets, týmovost, fanoušci alias rowdies, to všechno tam bylo. I časopis Soccerbible se na této vlně skvěle svezl. Má lepší editorialy než italské GQ, cover stars bohatší než Forbes a rozhovory s fotbalistkami, které nedoprovází falešné sexy fotky. Stereotyp debiln*ch fanoušků fotbalu je pryč.

Říká se, že v módě chybí humor a že celý „fashion svět“ se bere dost vážně. @Siduations je pro mě skvělé odlehčení. Grafik Sidney vkládá to nejnovější z módního mola do netypického prostředí. A tak vám najednou dojde, že Dior patří na mexický venkov a Raf Simons do zákopů 1. světové války.

Jannik se rozhodl, že jeho děda bude ten nejstylovější důchodce na světě. A taky že je! Chci víc dědečků v Supreme, Thrasher a Nike kompletu. Tenhle pán by ovládl pražský fashion week během jediné minuty a ani by se u toho moc nenadřel.

Pro každého, kdo má svůj profil na Tumblr, je tenhle tip trochu zbytečný. Ale pro všechny ostatní je to pohled na estetiku, která hýbe lajky generace millennials. Líbivé obrázky, celebrity, hype, zvířátka, selflove, nostalgie, sex a pozlátko. A taky důkaz, že stačí pár obrázků na Instagramu, aby člověk dokázal prodávat vlastní merch za 160€/kus.

Emanuele Ferrari je jeden z těch fotografů, kteří svůj Instagram postavili na fotkách lehce oblečených dívek. Podle mě to ale rozhodně není jen náhoda, že je členem Condé Nast Talent Agency a jeho práce se objevuje v magazínech jako GQ, Highsnobiety, iD nebo v kampaních značek Nike a MAC.

Účet mojí holky mi Instagram vždycky zobrazí jako první. Důkaz, že algoritmy fungují. A pro mě hlavně důležitý návrat do reálného světa, kde existuje i něco jiného než Nike x Off-White tenisky, které nikdo nenosí, Balenciaga kabáty na čtrnáctiletých dětech, avokádové toasty a #hype.

© 2024 Vmagazin.cz | Nakódoval Leoš Lang