Jak zpevnit břicho?

Vůbec nevadí, že už je po plavkové sezóně, kterou jsem trochu zaspala. A břicho zatahovala pokaždé, když jsem šla do vody. Rozhodla jsem se makat. Zpevnit břicho. Zmenšit ho. Protože přichází jiná sezóna – večerních šatů. A já se v nich chci cítit dobře. Čeká mě posilování a změna jídelníčku. Nic, co by se s trochou motivace nedalo zvládnout!

Tak za prvé, odlehčuju jídelníček: večer už žádné bílé pečivo nebo těstoviny. Místo toho sáhnu po salátech. Jistě, jen samotné zeleniny se najíst nemůžu. Rozhodně je třeba myslet na bílkoviny. Myslím, že tekuté bílky jsou tím pravým pomocníkem. Vaječné bílky obecně jsou skvělým zdrojem bílkovin, které naše tělo potřebuje i při hubnutí. Oceňují je hlavně sportovci, protože mají dost živin, které po tréninku potřebujete. A já vím, že bez cvičení břicho nezhubnu.

Zpevňování břicha cvičením

Hubnutí a formování postavy je vždycky o vyvážené kombinaci cvičení a jídelníčku. Před posilováním břicha je skvělé se zahřát a protáhnout. Ráda si zaběhám venku, zatancuju si na oblíbenou hudbu, což navíc ještě odbourává stres, nebo se aspoň svižně projdu.

Potom jdu na samotné posilování břicha. Klasikou jsou sedy lehy. Našla jsem si ale nejlepší posilovač břicha, který je určený právě na zpevnění téhle problematické partie. Cvičení na posilovači inSPORTline Ab Lifter Easy simuluje kombinaci cviků prkno (známý jógový cvik) a sklapovaček. Cvičení na tomto posilovacím stroji je založené na dynamickém pohybu po nakloněné rovině, takže překonáváte odpor vlastního těla. Mimochodem, cvik prkno z jógy je považovaný za jeden z nejlepších, pokud chcete zpevnit břicho i celé tělo. Těším se na výsledky – stačí cvičit pět minut denně. Tolik času svému břichu můžu dopřát.

Jídelníček a hubnutí břicha při cestování

Při zpevňování břicha přichází ještě další výzva. Totiž co jíst při cestování. Cestuju často. Po Česku i do zahraničí. Udržet režim najetý doma – odlehčený jídelníček a pravidelný pohyb – je při cestách mnohem těžší. Potřebujete pevnou vůli. Můj recept je takový: vybírám si odlehčená jídla, v restauraci jím spíše obědy než večeře a posilovat břicho jde i v sebemenším hotelovém pokoji.

Takže výmluvy stranou. Děláme to pro sebe