Glossier v Londýně: Stojí ten hype za to?

Fronta připomíná nechvalné časy socialismu. Místo kýžených banánů nebo toaletního papíru se ale před londýnským pop-upem značky Glossier čeká na rozjasňovače, séra i první kolekci oblečení GlossiWEAR. To, co se teď odehrává v samém srdci Covent Garden, na adrese Floral St. připomíná šílenství, které se odehrávalo v obchodech H&M, když v letech minulých uváděli spolupráci s věhlasnými designérskými domy.

Glossier je specifický fenomén mezi současnými kosmetickými značkami. Absolutní love brand mileniálů. Někteří zašli ve své vášni pro jednoduché logo a firemní růžovou tak daleko, že ve stylu obchodů předělávají své byty.

snicc81mek-obrazovky-2019-11-28-v-10-16-10-5282888
snicc81mek-obrazovky-2019-11-28-v-10-17-38-8667799
f972a0f0-61ff-4619-b1fd-1f13edbcbcec-glossier2001-630x355-5264476

Už tři roky po sobě se čistě americká značka rozhodla uspořádat pop-up v Londýně, tentokrát se jedná o její nejpropracovanější a největší showroom. Instalace připomíná svět Alenky v říši divů i pohádku o všehoschopné chůvě Mary Poppins.

S minimalismem tu člověk nepochodí, protože každý milimetr je zde ozdoben. Kromě čtyř místností je tu ještě jedna tajemná, která je určena pro focení na Instagram.

snicc81mek-obrazovky-2019-11-28-v-10-15-29-2566203

Zkoušet, co hrdlo ráčí

Do Evropy dováží Glossier své produkty velmi omezeně: kromě Británie, Irska a Francie má to štěstí ještě Dánsko a Švédsko. Získat přípravek s jednoduchým černým logem tedy znamená ukázat status: „Mám něco, co není dostupné všem“.

Londýnský pop-up nabízí vyzkoušet všechno: jednorázové aplikátory vybízí k vyzkoušení lesky na rty a stíny, jsou tu i kartáčky na jedno použití pro obočí a řasenky.

1-6409955

O co je největší zájem?

Jednoznačně o řadu Glossier Play, která byla zatím představena výhradně online. Na rozdíl od obvykle minimalistických produktů je plná barev a třpytek. Že by se značka chtěla přizpůsobit možné zálibě svých zákazníků v líčení ve stylu seriálu Euforie?

play_flexiblelp-630x236-9125252

Důraz na detail

Úspěch Glossier je důkazem, že dokonalost tkví v perfektních detailech. Například, pouze v londýnskem pop-upu je možné za 20 liber pořídit růžový deštník, z něhož čtvrtina putuje na účet organizace Young Women’s Trust. Ta pomáhá ženám s kariérou a bojuje s předsudky mezi pohlavími a nerovností.

29750e0be33cebff40a1d3181268a358_small-630x937-3485621

Prodavači v pop-upu mají také odznáčky, na kterých je napsáno: she/her, he/him nebo they/them. Podle toho se každý může zařídit, jak dotyčného oslovovat.

foto: Glossier, Instagram