Glossier v Londýně: Stojí ten hype za to?

Fronta připomíná nechvalné časy socialismu. Místo kýžených banánů nebo toaletního papíru se ale před londýnským pop-upem značky Glossier čeká na rozjasňovače, séra i první kolekci oblečení GlossiWEAR. To, co se teď odehrává v samém srdci Covent Garden, na adrese Floral St. připomíná šílenství, které se odehrávalo v obchodech H&M, když v letech minulých uváděli spolupráci s věhlasnými designérskými domy.

Glossier je specifický fenomén mezi současnými kosmetickými značkami. Absolutní love brand mileniálů. Někteří zašli ve své vášni pro jednoduché logo a firemní růžovou tak daleko, že ve stylu obchodů předělávají své byty.

Už tři roky po sobě se čistě americká značka rozhodla uspořádat pop-up v Londýně, tentokrát se jedná o její nejpropracovanější a největší showroom. Instalace připomíná svět Alenky v říši divů i pohádku o všehoschopné chůvě Mary Poppins.

S minimalismem tu člověk nepochodí, protože každý milimetr je zde ozdoben. Kromě čtyř místností je tu ještě jedna tajemná, která je určena pro focení na Instagram.

Zkoušet, co hrdlo ráčí

Do Evropy dováží Glossier své produkty velmi omezeně: kromě Británie, Irska a Francie má to štěstí ještě Dánsko a Švédsko. Získat přípravek s jednoduchým černým logem tedy znamená ukázat status: „Mám něco, co není dostupné všem“.

Londýnský pop-up nabízí vyzkoušet všechno: jednorázové aplikátory vybízí k vyzkoušení lesky na rty a stíny, jsou tu i kartáčky na jedno použití pro obočí a řasenky.

O co je největší zájem?

Jednoznačně o řadu Glossier Play, která byla zatím představena výhradně online. Na rozdíl od obvykle minimalistických produktů je plná barev a třpytek. Že by se značka chtěla přizpůsobit možné zálibě svých zákazníků v líčení ve stylu seriálu Euforie?

Důraz na detail

Úspěch Glossier je důkazem, že dokonalost tkví v perfektních detailech. Například, pouze v londýnskem pop-upu je možné za 20 liber pořídit růžový deštník, z něhož čtvrtina putuje na účet organizace Young Women’s Trust. Ta pomáhá ženám s kariérou a bojuje s předsudky mezi pohlavími a nerovností.

Prodavači v pop-upu mají také odznáčky, na kterých je napsáno: she/her, he/him nebo they/them. Podle toho se každý může zařídit, jak dotyčného oslovovat.

foto: Glossier, Instagram

© 2024 Vmagazin.cz | Nakódoval Leoš Lang