Dýňové placičky – raw strava

| 9.1.2014 | Sušené | dýňová semínka, lněná semínka, paprika, cibule

  1. lněná semínka hnědá
  2. lněná semínka zlatá
  3. dýňová semínka
  4. slunečnicová semínka
  5. cibule
  6. červená paprika
  7. Himálajská sůl
  8. oregano
  9. bazalka
  1. Poměr semínek je rovnocenný. Podle chuti si následně můžete poměr semínek upravit.
  2. Semínka přes noc namočte do vody a ráno je sceďte.
  3. Lněná semínka vytvoří tzv. šlem, který placky udrží pohromadě, neceďte je.
  4. Semínka se nemixují, má to tu výhodu, že nezoxidují.
  5. Červenou papriku umixujte na drobno v mixéru společně s cibulí.
  6. Vložte všechny suroviny do jedné mísy a dobře promíchejte. Koření volte podle chuti, např.: oregano, bazalka.
  7. Z hmoty vytvořte tenké placky, které sušte v sušičce na teplotu do 42 stupňů Celsia po dobu 12 – 24 hodin.
  1. Jste stále závislí na nezdravém pečivu? Nebuďte. Uplácejte si tyto jednoduché placky, které vás zasytí právě tehdy, když to budete potřebovat. Semínka se nemixují, nedochází tedy k jejich oxidaci, placky proto v suchém prostředí vydrží dlouho uskladněné v čerstvém stavu.

Lenka Lenhardtova