Anna má odpověď fakt na všechno

Anna je taková nakreslená paní, která na webu Ikea odpovídá na otázky. Takže když si třeba člověk neví rady s montáží botníku, chce znát aktuální nabídku koberců nebo zjistit, jaké lžičky jsou právě v prodeji, položí Anně otázku a ona mu odpoví. Okamžitě. Problém je, když se Anny bezradný zákazník zeptá tak, že si tenhle generátor odpovědí neví rady. Když třeba taková blondýna potřebuje botník na střevíčky a šoupne do textu dotazu jen ty střevíčky místo botníku. Pak se totiž dozví, že Anně se líbí její uniforma. No, co jí také jiného zbývá, líbit se jí prostě musí.

Když se položí zákeřnější dotaz, odpoví Anna po svém. Třeba když se jí zeptáte na vyjmenovaná slova nebo na jednoduchý součet. 

Následující screenshot jsem našla v mailu od Pavla. Kdosi se Anny poněkud svérázným způsobem dotázal na jistý druh zboží. A dostal poněkud svéráznou odpověď.  Tak přemýšlím, jaký vztah asi má robotka Anna k dětem.

Předpokládám, že v tuhle chvíli už nejmíň polovina z těch, co dočetli až sem, pokládá Anně ještě přímočařejší dotazy než je ten na obrázku. Než vyzkoušíte všechna sprostá slova, která vás napadnou, měli byste vědět, že Anna je na tento druh dotazů dobře připravená. Fakt, už jsem to zkoušela.

Tím ale rozhodně neříkám, že je špatně, když se zákazníky komunikuje nějaký naprogramovaný robot. Naopak, mně už jednou docela pomohl právě při hledání návodu na montáž jedné skříňky. Ten chytrý papír s obrázky pro blondýny jsem totiž zlikvidovala dřív, než došlo na šroubování. 

A pokud nepotřebujete šroubovat, tak vás Anna dokáže docela i pobavit.